czwartek, 27 września 2007

No, ale lepsi tacy kumple niż żadni.

Ogłoszenia Towarzyskie Gdynia

  • Mam na imię Piotrek. Histroia, którą za chwilę opiszę, może wam się wydać nierealna, ale mnie wydarzyło się to naprawdę! To był wrzesień. Koniec wakacji, czas szkoły. Mnie akurat udało się zdać do jednego Ogłoszenia Towarzyskie Gdynia z Warszawskich Techników (nie będę pisdał nazwy). Nowe twarze, i jak to zwykle w technikach 0 (słownie: zero) dziewczyn za to 30 chłopaków w klasie! Gorzej być nie mogło. Na początku wszyscy byli niesmiali, ale już po paru minutach wszyscy ogłoszenia towarzyskie pań bielsko biała, poznali się na dobre. Postanowiliśmy męską grupka iśc na Stare Miasto, tak dla przechadzki, dla poderwania dziewczyn.
  • - Na początku jest dość ciężko - powiedział, a potem zbliżył usta do mojego ucha i wyszeptał - Ale chciałbym, żebyś pamiętała, że to ja założyłem Ci gorset. To tak, jakby Cię cały czas obejmowały moje ogłoszenia towarzyskie rzeszów ręce. Zobaczyłam w lustrze, jak dwie dłonie przesłaniają odbicie moich piersi. Nieznośna fala znowu wezbrała, odsuwając ucisk w talii na Ogłoszenia Towarzyskie Gdynia drugi plan. Położyłam swoje dłonie na jego, ale złapał mnie za nadgarstki i pociągnął do tyłu. Ogłoszenia Towarzyskie Gdynia Wciąż patrząc w lustro zobaczyłam jak moje ręce znikają. Jeszcze przed chwilą mogłam podrapać się po nosie, przejechać dłonią po skórze gorsetu, ale teraz znów moje ręce są związane w skórzanym rękawie za moimi plecami.
  • - Ogłoszenia Towarzyskie Gdynia muszę to zobaczyć – powiedziała Magda siadając naprzeciwko mnie na łóżku patrzyła się jak jestem poniewierany Ogłoszenia Towarzyskie Gdynia przez jej kochanka jednocześnie gładząc go po gołej dupie
  • - dziękuję za dotrzymanie obietnicy – odpowiedział Robert
  • Wszyscy moi kumple, to praktycznie ludzie, którzy nie znają świata poza muzyka techno itp. Mnie Ogłoszenia Towarzyskie Gdynia nie bardzo pasowała ta kultura, ponieważ słuchałem Metalu i Rocka! No, ale lepsi tacy kumple niż żadni. Było piękne wrześniowe popołudnie, wyszliśmy ze szkoły o 10.30 (mieliśmy skrócone lekcje ze względu na jakieś zebranie nauczycieli) Ogłoszenia Towarzyskie Gdynia więc nic nie stało na przeszkodzie, aby wybrać się w jedno z najpiękniejszych miejsc w Warszawie - Stare Miasto. Przechadzaliśmy się tak chyba z 2 godz. A to spotkała nas Straż Miejska zdziwiona dlaczego nie jesteśmy w szkole, po wytłumaczeniu iż mielismy skrócone lekcje puścili nas.
  • - kiedy Ogłoszenia Towarzyskie Gdynia się przewrócisz, nie podeprzesz się rękami - wyjaśnił - a ja nie chcę zniszczyć Ci kolan. Potem wyciągnął coś, co w pierwszej chwili wzięłam za siodło. Gdy dopasował to do moich Ogłoszenia Towarzyskie Gdynia pleców, zrozumiałam, że to ciężki, skórzany gorset. Zrobiony był z grubej, sztywnej skóry, miał mnóstwo brzęczących sprzączek i pierścieni, ale z tyłu był sznurowany. Bielizna dla Klaczy - pomyślałam. Nigdy nie miałam na Ogłoszenia Towarzyskie Gdynia sobie prawdziwego gorsetu. Wiedziałam, że będzie ciasno, ale kiedy poczułam, jak sztywna skóra zaczyna pozbawiać mnie tchu, wpadłam w panikę. darmowe ogloszenia towarzyskie Chciałam krzyknąć, ale oczywiście nic z tego nie wyszło.
  • Co się stało - pomyślała i Ogłoszenia Towarzyskie Gdynia zobaczyła, że jego członek zaczął nabrzmiewać i stawać się sztywny.
  • Brak komentarzy: